Servei Menjador: Funcionament

Document 

L’horari del servei de menjador és de 12.30h a 15h.
El preu de menú és de 6,20€/dia per als alumnes fixes i 6,80€/dia per als alumnes esporàdics.

ALUMNES FIXES
Es considera alumne/a fix el que es queda tots els dies de la setmana de manera regular dins del període d’un mes. També es considera fix aquell que es quedi dos o més dies a la setmana.
El pagament per als alumnes fixes es farà mitjançant domiciliació bancària (cal omplir la butlleta d’inscripció adjunta).

L’import de cada mes dependrà dels dies lectius del mateix.
Els rebuts es giraran entorn el dia 5 de cada mes. La devolució d’un rebut suposa el pagament  per part de les famílies de les despeses bancàries amb l’import de 5€.

ALUMNES ESPORÀDICS
Quan un/a alumne/a esporàdic es vol quedar a dinar ho ha de comunicar al despatx de l’AMPA de 9h a 10h.
S’ha de fer el pagament en efectiu d’un tiquet per import de 6.80€.
Els tiquets es poden adquirir individualment o en talonaris.
No s’admetrà cap inscripció passades les 10h.


MATERIAL QUE CAL PORTAR
Alumnes de P3
Una bossa de roba amb roba de recanvi. Aquesta roba no és per la classe sinó per utilitzar durant el servei de menjador, i només retornarà a casa si l’alumne en fa ús o en els canvis de temporada.
Una segona bossa de roba amb: llençol ajustable mida bressol (133x58), 2 pitets i un necesser amb una tovalloleta petita i una colònia fresca.
IMPORTANT: Les bosses, la roba i tots els elements marcats amb nom i cognoms.
Alumnes de P4 I P5
Una bossa de roba amb roba de recanvi. Aquesta roba no és per la classe sinó per utilitzar durant el servei de menjador, i només retornarà a casa si l’alumne en fa ús o en els canvis de temporada.
Un necesser amb: Un tovalloleta petita i una colònia fresca.
IMPORTANT: Les bosses, la roba i tots els elements marcats amb nom i cognoms.
Alumnes de 1r fins 6è
Un necesser amb: Raspall i pasta de dents, un gotet de plàstic i una tovalloleta petita.
IMPORTANT: Tots els elements han d’estar marcats amb nom i cognoms.

FALTES D’ASSISTÈNCIA
En el cas que un/a alumne/a fix no es quedi al menjador, caldrà avisar prèviament per mitjà d’un correu a : menjadorpaucasals@barnalleure.cat. També, ho podrà fer trucant al telèfon de l’AMPA : 93 588 63 87 o bé de forma presencial de 9h a 10h a la coordinadora de menjador, la LEYRE NUEZ abans de les 10h.
Un cop avisat, se li descomptarà l’import corresponent al menú d’aquell dia, 3€/dia. A partir del quart dia de falta, es descomptarà l’import íntegre de tot el servei, 6’20€.

SERVEI DE PÍCNIC
Tot l’alumnat fix del servei de menjador podran gaudir de servei de pícnic els dies de sortida/excursió.

INFORMES
P3 informe diari mitjançant la “Llibreta viatgera” del menjador i informe trimestral.
P4 i P5 setmanal i trimestral.
De 1r a 6è trimestral.

MEDICAMENTS
No es donarà cap medicament sense el tràmit pertinent a Direcció i un informe mèdic, recepta i una autorització signada pels pares, mares o tutor legal de l’alumne.

CONTACTE
Aspectes generals del funcionament del servei  podeu contactar amb la comissió de menjador: Ampa.EscolaPauCasals@gmail.com
Consultar els menús mensuals: ampapaucasals.blogspot.com
Qualsevol aspecte relacionat amb el servei de menjador, tant administratiu com del funcionament diari: menjadorpaucasals@barnalleure.cat
Per parlar amb la coordinadora del servei, Leyre Nuez, heu de demanar hora mitjançant una nota que li podeu fer arribar a través l’alumne o bé per e-mail.